Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Ο οδηγός του τανκ του Πολυτεχνείου απαντά στο Μιχαλολιάκο




Το 2012 η Χρυσή Αυγή επιχείρησε για άλλη μια φορά να παραποιήσει την ιστορική αλήθεια σχετικά με τα γεγονότα της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Εφάρμοσε στην πράξη τη συνήθη τακτική της να παραποιεί και να διαστρεβλώνει την ιστορική αλήθεια, βγαίνοντας στα τηλεοπτικά κανάλια μέσω των εκπροσώπων της (Μιχαλολιάκος κ.α.) και κάνοντας ανιστόρητες δηλώσεις. Όμως, το Μάιο του 2012, οι ανιστόρητοι και ψευδείς ισχυρισμοί της Χρυσής Αυγής για το θέμα του Πολυτεχνείου βρήκαν μια δημόσια απάντηση. Στη χρυσαυγίτικη απόπειρα πλαστογράφησης της ιστορίας απάντησε ένας πρωταγωνιστής των γεγονότων του Πολυτεχνείου. Ο Α. Σκευοφύλαξ, δηλαδή … ο οδηγός του τανκ που γκρέμισε την πύλη του Πολυτεχνείου. Ο άνθρωπος που έζησε από πρώτο χέρι τα αιματηρά γεγονότα του Νοεμβρίου του 1973 και που αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή του το Νοέμβριο του 2003, παραχωρώντας μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό «ΒΗΜΑ REPORTAGE».

Για να δούμε λοιπόν τι απάντησε το Μάιο του 2012 ο Α. Σκευοφύλαξ, οδηγός του τανκ του Πολυτεχνείου, στον αρχηγό της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής Νίκος Μιχαλολιάκο για τα όσα δήλωσε σχετικά με το Πολυτεχνείο στην εκπομπή "Παρέμβαση" του τηλεοπτικού καναλιού Alpha.

"Δημοκρατία έχουμε! Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Και εγώ μπορώ να πω ότι γ..... την Ορνέλα Μούτι, ποιος θα μου το απαγορεύσει; Το θέμα είναι ποιος θα με πιστέψει" !, δήλωσε χαρακτηριστικά στο Pheme.gr

"Δεν τα γνωρίζει καλά τα γεγονότα ο κ. Μιχαλολιάκος. Ο Μιχάλης Γουνελάς δεν ήταν ο χειριστής του τανκ, εγώ ήμουν. Ο Γουνελάς ως αξιωματικός, ήταν ο επικεφαλής του άρματος. Μην μπερδεύουμε τα πρόσωπα και τα γεγονότα", συμπληρώνει.

Κληθείς να σχολιάσει όσα ισχυρίστηκε ο κ. Μιχαλολιάκος για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, για τον  "κυρίαρχο μύθο της μεταπολιτευτικής προπαγάνδας", όπως είπε, "για ένα τανκ που έριξε την πύλη και πλάκωσε κάποιους ανθρώπους", είπε:

"Δεν ξέρω τι εννοεί.. Κανείς δεν είπε ότι το τανκ σκότωσε φοιτητές του Πολυτεχνείου. Δεν θα ξεχάσω όμως ποτέ ότι δίχως να το θέλω -ενώ πρόσεχα πάρα πολύ-, τραυμάτισα σοβαρά την τότε φοιτήτρια Πέπη Ρηγοπούλου, η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι σήμερα καθηγήτρια Πανεπιστημίου. Δεν ξέρω τι σκέπτεται ο κ. Μιχαλολιάκος. Εγώ πάντως δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Αυτές οι πράξεις, αυτά τα γεγονότα δεν σβήνουν όσα χρόνια κι αν περάσουν".

Παράλληλα, αναφερθείς στην ανιστόρητη τοποθέτηση του προέδρου της Χρυσής Αυγής ότι δεν υπήρξαν θύματα μέσα στο Πολυτεχνείο, είπε πως" μέσα στο Πολυτεχνείο δεν είδα θύματα. Τι αλλάζει όμως ; Τι σημασία έχει αν τα θύματα ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο ή στους γύρω δρόμους ; " .

Όπως προσθέτει ο οδηγός του τανκ του Πολυτεχνείου, "αυτό που ξέρω εγώ και έζησα είναι ότι αν δεν ανοίγαμε σειρά για να φυγαδεύσουμε τους φοιτητές από τους αστυνομικούς, θα είχαμε πολλά θύματα. Κι αυτό δεν είναι μύθος"!

Τέλος, κληθείς να πει τη γνώμη του για τη Χρυσή Αυγή σημειώνει πως "Αυτοί είναι Χιτλερικοί. Δικαίωμα τους είναι. Εγώ ούτε τότε ούτε ποτέ δεν υπήρξα Χιτλερικός. Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του για αυτό που είναι. Εγώ τις δικές μου τις κουβαλάω στην καμπούρα μου για όλη μου τη ζωή, κι αυτό δεν αλλάζει ό,τι και να γίνει".

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Free download wallpapers – Lee Aaron




Δημοσιεύουμε ένα wallpaper για τη διάσημη τραγουδίστρια Lee Aaron. Η Lee Aaron γεννήθηκε στον Καναδά και στην καριέρα της ως τραγουδίστρια της Hard Rock μουσικής έχει αρκετές επιτυχίες, όπως π.χ. ο δίσκος «Metal Queen» (1984), ο δίσκος «Call Of The Wild» (1985) κ.α.
 
Αν σας αρέσει το wallpaper, μπορείτε να κάνετε αριστερό κλικ επάνω του για να το δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος και στη συνέχεια να το κατεβάσετε (free download).

Free download wallpapers - Warlord




Δημοσιεύουμε ένα wallpaper για τους Warlord. Οι Warlord είναι ένα διάσημο συγκρότημα της ροκ και μέταλ μουσικής, με έδρα του το Λος Άντζελες των ΗΠΑ (USA). Ιδρυτής τους είναι ο Ελληνοαμερικανός κιθαρίστας Τσάμης (Bill Tsamis).

Το συγκρότημα έχει κυκλοφορήσει διάφορους αξιόλογους δίσκους και έχει διαπρέψει στο χώρο του επικού μέταλ (epic metal). Τον Απρίλιο του 2013 οι Warlord επισκέφτηκαν την Ελλάδα για συναυλία, δίνοντας την ευκαιρία στους Έλληνες οπαδούς τους να τους απολαύσουν από κοντά.

Αν σας αρέσει το wallpaper, μπορείτε να κάνετε αριστερό κλικ επάνω του για να το δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος και στη συνέχεια να το κατεβάσετε (free download).

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Free download wallpapers - Ευρυδίκη






Δημοσιεύουμε ορισμένα wallpapers που φτιάξαμε για την Ευρυδίκη.

Η Ευριδίκη (Evridiki) είναι μια από τις πιο γνωστές τραγουδίστριες στην Ελλάδα και έχει αρκετές επιτυχίες στην καριέρα της (όπως π.χ. «Το μόνο που θυμάμαι», «Πυξίδα», «Λεπίδες», «Μίσησέ με» κ.α.). Γεννήθηκε στην Κύπρο και το 1989 μετακόμισε στην Αθήνα. Το 1991 κυκλοφόρησε τον πρώτο της δίσκο.

Αν σας αρέσουν, μπορείτε να κάνετε αριστερό κλικ επάνω τους για να τα δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος και στη συνέχεια να τα κατεβάσετε (free download).

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ




Οι  Έλληνες  κυβερνώντες, ως καλοί γνώστες της προπαγάνδας παραπληροφόρησης, σκόπιμα απέκρυψαν από τους πολίτες – ψηφοφόρους διάφορες πικρές αλήθειες σχετικά με τα Μνημόνια που ψήφισαν στη Βουλή. Αν έχετε αμφιβολίες για το ποιοι είναι οι σημερινοί δωσίλογοι, δηλαδή προδότες της Ελλάδας, διαβάστε τα παρακάτω.

Το 1ο Μνημόνιο (η παράδοση της Ελλάδας στους τοκογλύφους)
Το πρώτο Μνημόνιο (ή πιο σωστά Δανειακή Σύμβαση) υπογράφεται στις 8 Μαΐου 2010 από την Ελλάδα και 15 κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ποιοι υπέγραψαν για την ελληνική πλευρά : ο τότε Υπουργός Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου και ο Πρόεδρος της Τράπεζας της Ελλάδος Γιώργος Προβόπουλος.

Η Ελλάδα παραιτείται «αμετάκλητα και άνευ όρων» από τα κυριαρχικά της δικαιώματα (άρθρο 14)
Τα ΜΜΕ σκόπιμα φρόντισαν να αποσιωπήσουν το ότι το άρθρο 14 της δανειακής σύμβασης αναφέρει τα εξής : «ο Δανειολήπτης (Ελλάδα) αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών του, στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος». Δηλαδή αν για κάποιο λόγο αδυνατούμε (ως κράτος) να εκπληρώσουμε τους όρους του δανείου, η Ελλάδα και τα περιουσιακά της στοιχεία θα «βγουν στο σφυρί» προκειμένου να ικανοποιηθούν οι τοκογλύφοι δανειστές της. Ορυκτός πλούτος, νησιά, ακίνητα, κερδοφόρες κρατικές επιχειρήσεις και ό,τι άλλο μπορούν να απαιτήσουν οι δανειστές μας.

Ας μην ξεχνάμε ότι ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών είχε βγάλει ανακοίνωση στην οποία τόνιζε ότι : «Με το άρθρο 14 παρ. 5 της σύμβασης η Ελλάδα παραιτείται αμετάκλητα και άνευ όρων από τις ασυλίες προστασίας της εθνικής κυριαρχίας. Τέτοιος πρωτόγνωρος όρος δεν συναντάται ούτε σε αποικιοκρατικές συμβάσεις. […] Πρόκειται για όρο ο οποίος παραβιάζει τη θεμελιώδη αρχή σεβασμού της κυριαρχίας του κράτους, απειλεί, θέτει σε κίνδυνο και προσβάλλει στον πυρήνα τους τα κυριαρχικά δικαιώματα, την ίδια την κυριαρχία και την υπόσταση της χώρας. […] Επιπλέον στη σύμβαση ρητά ορίζεται ότι διέπεται από το ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. Αποκλειστικά Αρμόδιο Δικαστήριο συμφωνήθηκε να είναι το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δηλαδή των δανειστών μας. Η δανειακή σύμβαση είναι ΕΚΝΟΜΗ.» .

Το άρθρο 4
Κάτι άλλο που παρέλειψαν να μας πουν είναι το ότι η Ελλάδα δε μπορεί πλέον να ζητήσει δανειακή βοήθεια από άλλη χώρα εκτός των (Ευρωπαίων) δανειστών της, σύμφωνα με το άρθρο 4 που προβλέπει την ολοκληρωτική δέσμευση της δημόσιας περιουσίας της. Έτσι η Ελλάδα δένεται οριστικά στο άρμα της Ε.Ε. και η δυνατότητά της –έστω από μία μελλοντική κυβέρνηση – να δανειοδοτηθεί από άλλη χώρα αντίπαλο της Ε.Ε. (π.χ. Κίνα, Ρωσία κλπ), με χαμηλότερο επιτόκιο, εξανεμίζεται.

Εκχώρηση του δικαιώματος των δανείων
Οι τοκογλύφοι δανειστές της Ελλάδας μπορούν (αν θέλουν) να εκχωρήσουν τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις τους σε άλλους δανειστές, αρκεί να υπάρχει συναίνεση όλων των υπολοίπων δανειστών. (άρθρο 2 παρ. 3).

Απαγόρευση συμψηφισμού
Επίσης, έχει τεθεί όρος πως η Ελλάδα δε μπορεί να προβάλλει αξιώσεις από τους δανειστές της ώστε να συμψηφιστούν τα χρέη της με χρέη των δανειστών της προς την ίδια, όπως για παράδειγμα το περιβόητο Κατοχικό Δάνειο που έλαβε η Γερμανία (με το έτσι θέλω) από την κατεχόμενη Ελλάδα κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Προέβλεψαν ακόμα και την υποθετική περίπτωση, κάποια ελληνική κυβέρνηση να ανακινήσει, στο μέλλον, το θέμα των «πολεμικών αποζημιώσεων» που μας οφείλει η Γερμανία. Έτσι «όλες οι πληρωμές που θα πραγματοποιηθούν από τον Δανειολήπτη καταβάλλονται στο ακέραιο, χωρίς μείωση λόγω συμψηφισμού ή ύπαρξης ανταπαίτησης» (άρθρο 7, παράγραφος 1).

Τα τοκογλυφικά επιτόκια
Οι όροι για το συγκεκριμένο δάνειο που πήρε η Ελλάδα – που μάλιστα προβλήθηκε από τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης) σαν «επιτυχία» της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου – είναι δρακόντειοι και όσον αφορά τα επιτόκια. Σύμφωνα με τη σύμβαση, το επιτόκιο ορίζεται στο 5,2% (300 μονάδες βάσης) κυμαινόμενο με Euribor τριμήνου για τα πρώτα τρία χρόνια και 6,2% για τα επόμενα. Σε περίπτωση αδυναμίας καταβολής μίας δόσης επιβάλλεται πρόσθετο επιτόκιο 2% (πάνω από 200 μονάδες βάσης) ως τόκος υπερημερίας. Την περίοδο επανεπιβολής αυτού του πρόσθετου τόκου θα την καθορίζουν οι τοκογλύφοι - δανειστές και μάλιστα όπως αναφέρεται στη σύμβαση «η διάρκεια μιας τέτοιας περιόδου θα φθάνει στη μία εβδομάδα» (άρθρο 5 παρ.5). Δηλαδή όσο περισσότερο καθυστερούμε τόσο περισσότερα θα πληρώνουμε. Ούτως ή άλλως θα πληρώσουμε εφάπαξ ποσό ίσο με 50 μονάδες βάσης για τα έξοδα του δανεισμού, ενώ σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής κάποιας δόσης επιβαρυνόμαστε και από «όλα τα πρόσθετα έξοδα και δαπάνες συμπεριλαμβάνοντας αποζημιώσεις για νομικές υπηρεσίες που προκύπτουν και πρέπει να καταβληθούν από τους δανειστές ή την επιτροπή ως συνέπεια παραβίασης κάθε υποχρέωσης του δανειολήπτη που προκύπτει από την παρούσα Σύμβαση.» (Άρθρο 5 παρ 6.) .
Όμως και στην περίπτωση που η Ελλάδα μπορέσει να αποπληρώσει το δάνειο ή μέρος του δανείου νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονικά περιθώρια, τους τόκους δεν τους γλυτώνουμε.

Ποιοι βουλευτές ψήφισαν το 1ο Μνημόνιο το 2010 :
Συνολικά 172 βουλευτές ψήφισαν «ΝΑΙ» στο 1ο Μνημόνιο. Από αυτούς, 156 βουλευτές ανήκαν στο ΠΑΣΟΚ, 15 ανήκαν στο ΛΑ.Ο.Σ. (του Καρατζαφέρη) και 1 στη ΔΗ.ΣΥ. (Ντόρα Μπακογιάννη).

Ποιοι βουλευτές ψήφισαν το 2ο Μνημόνιο το Φεβρουάριο του 2012 :
Στις 12 Φεβρουαρίου 2012 η κυβέρνηση του τραπεζίτη Λουκά Παπαδήμου φέρνει για ψήφιση στη Βουλή το 2ο Μνημόνιο. Συνολικά 199 βουλευτές ψήφισαν «ΝΑΙ» στο δεύτερο Μνημόνιο. Από αυτούς, 132 ανήκαν στο ΠΑΣΟΚ, 62 ανήκαν στη ΝΔ, 2 ανήκαν στο ΛΑ.Ο.Σ. (Άδωνις Γεωργιάδης και Μάκης Βορίδης) και 3 ανήκαν στη ΔΗ.ΣΥ. (της Ντόρας Μπακογιάννη). Μετά την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας , η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ διαγράφει 22 βουλευτές του κόμματος που διαφώνησαν με τη γραμμή της , η ηγεσία της ΝΔ διαγράφει 21 γαλάζιους βουλευτές που διαφώνησαν με τη γραμμή της και η ηγεσία του ΛΑ.Ο.Σ. 2 βουλευτές.

Ποιοι βουλευτές ψήφισαν το 3ο Μνημόνιο το Νοέμβριο του 2012 :
Συνολικά 153 βουλευτές ψήφισαν «ΝΑΙ» στο 3ο Μνημόνιο που έφερε στη Βουλή η κυβέρνηση Σαμαρά. Από αυτούς, 127 ανήκαν στη ΝΔ και 26 ανήκαν στο ΠΑΣΟΚ.